HVA KAN VI HJELPE DEG MED?
Vanlige spørsmål

Vanlige spørsmål

Du finner svar på de vanligste spørsmålene om Keune Professionals-plattformen nedenfor.

Konto

Hvordan oppretter jeg en Keune Professional-konto?

  • Kundene våre får tilsendt en melding fra oss med et brukernavn til Keune Professionals-plattformen, og velger passord selv. Dersom du ikke har fått en e-post med informasjon om kontoen din, kan du ta kontakt med Kundeservice.

Hvordan aktiverer jeg Keune Professional-kontoen min?

  • Første gang du logger inn på Keune Professionals-plattformen, blir du bedt om å velge et passord. Trykk på 'Logg inn' øverst til høyre og deretter på 'Glemt passord'. Følg så veiledningen på skjermen.

Jeg har glemt passordet mitt. Hva kan jeg gjøre?

  • Trykk på 'Logg inn' øverst til høyre og deretter på 'Glemt passord'. Følg så veiledningen på skjermen.

Hvordan redigerer jeg kontoen min?

  • Når du har logget inn, kan du trykke på kontosymbolet eller navnet ditt øverst i høyre hjørne, og så på «Min konto». Deretter vil du bli sendt til kontosiden, der du kan gjøre endringer. Personopplysningene dine hentes direkte fra bedriftssystemet vårt og kan derfor ikke redigeres av deg. Hvis du ønsker å endre dem, må du ta kontakt med Kundeservice.

Produkter

Hvordan legger jeg en vare i handlekurven?

  • Først finner du varen du leter etter via søkefunksjonen eller menyen. Deretter trykker du på 'Legg i handlekurven' for å legge varen i handlekurven. Du kan velge antall ved å gå til handlekurven.

Jeg får ikke til å kjøpe enkelte produkter. Hva kan jeg gjøre?

  • Kontrakten din styrer hvilke produktserier du har mulighet til å kjøpe. Det er ikke mulig å legge produkter som ikke dekkes av kontrakten i handlekurven. Er det meningen at du skal kunne kjøpe disse produktene? Ta kontakt med Kundeservice eller din kundeansvarlig.
VISSTE DU AT DU KAN GJENTA BESTILLINGER?
Når du gjentar en bestilling, legges alle varene fra den tidligere bestillingen automatisk i handlekurven. Det er også mulig å gjøre justeringer før du bekrefter bestillingen. For å gjenta en bestilling går du til 'Min konto' og trykker på 'Gjenta bestilling' ved siden av bestillingen du ønsker å legge inn.
Se bestillingene mine

Bestilling

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

  • Har du lagt alle varene i handlekurven? Da kan du trykke på handlekurven øverst i høyre hjørne og følge veiledningen for å bekrefte bestillingen.

Kan ansatte legge inn bestillinger?

  • Ja, ansatte kan også legge inn bestillinger. Hvis du er en bedriftspartner, kan du selv legge til konti for dine ansatte. Dette gjør du ved å trykke på kontosymbolet eller navnet ditt øverst i høyre hjørne, og så på 'Min konto'. Åpne fanen som heter 'Min organisasjon' og trykk på 'Ny' under 'Brukere'. De ansatte kan lage egne passord ved å følge veiledningen under 'Hvordan aktiverer jeg Keune Professional-kontoen min?'.

Hvor finner jeg bestillingene mine?

  • Under 'Bestillinger' på kontosiden din ('Min konto') finner du alle bestillingene du har lagt inn via Keune Professionals-plattformen. Der får du oversikt over hvilke produkter som ble bestilt og hvilke tilbud som ble brukt. I tillegg kan du gjenta bestillinger, dersom du ønsker det.

Noe gikk galt med leveransen. Hva kan jeg gjøre?
-Mangler det varer i leveransen din, eller har du mottatt varer som du ikke har bestilt? Ta kontakt med Kundeservice.

PERSONLIGE KONTI FOR ALLE ANSATTE
Salongansatte kan også legge inn bestillinger, og eiere kan enkelt legge til nye kontoer for sine ansatte. Dette gjør du ved å gå til «Brukere» under «Min konto» og så legge til en ny konto.
Min konto