Vanlige spørsmål
Du finner svar på de vanligste spørsmålene om Keune Professionals-plattformen nedenfor.
Konto
Hvordan oppretter jeg en Keune Professional-konto?
- Kundene våre får tilsendt en melding fra oss med et brukernavn til Keune Professionals-plattformen, og velger passord selv. Dersom du ikke har fått en e-post med informasjon om kontoen din, kan du ta kontakt med Kundeservice.
Hvordan aktiverer jeg Keune Professional-kontoen min?
- Første gang du logger inn på Keune Professionals-plattformen, blir du bedt om å velge et passord. Trykk på 'Logg inn' øverst til høyre og deretter på 'Glemt passord'. Følg så veiledningen på skjermen.
Jeg har glemt passordet mitt. Hva kan jeg gjøre?
- Trykk på 'Logg inn' øverst til høyre og deretter på 'Glemt passord'. Følg så veiledningen på skjermen.
Hvordan redigerer jeg kontoen min?
- Når du har logget inn, kan du trykke på kontosymbolet eller navnet ditt øverst i høyre hjørne, og så på «Min konto». Deretter vil du bli sendt til kontosiden, der du kan gjøre endringer. Personopplysningene dine hentes direkte fra bedriftssystemet vårt og kan derfor ikke redigeres av deg. Hvis du ønsker å endre dem, må du ta kontakt med Kundeservice.
Produkter
Hvordan legger jeg en vare i handlekurven?
- Først finner du varen du leter etter via søkefunksjonen eller menyen. Deretter trykker du på 'Legg i handlekurven' for å legge varen i handlekurven. Du kan velge antall ved å gå til handlekurven.
Jeg får ikke til å kjøpe enkelte produkter. Hva kan jeg gjøre?
- Kontrakten din styrer hvilke produktserier du har mulighet til å kjøpe. Det er ikke mulig å legge produkter som ikke dekkes av kontrakten i handlekurven. Er det meningen at du skal kunne kjøpe disse produktene? Ta kontakt med Kundeservice eller din kundeansvarlig.